22 septembrie 2009

Bono - filantrop sau ipocrit?


Vorbeam de curand, la un pahar de bere si tocat timpul aiurea, cu cineva despre Bono si apucaturile lui de a milita pentru diverse organizatii umanitare, imagini pe sticla de mana cu papa, cu bush, cu nelson mandela, cu alte acte de genul asta, toate fiind puternic mediatizate, in care Bono solicita ajutorul tuturor pentru acele cauze, cauze de altfel extrem de respectabile sisau (cuvant nou, inventat de mine acum) nobile. cauze cum ar fi: Amnesty International, World Hunger, Child Abuse, Apartheid etc. Precizez ca astea sunt doar ce am retinut sau mai bine zis ce mi-a ajuns la ureche despre Bono din diverse surse, nu am rupt Google acum dupa asta, am zis intai sa supun atentiei voastre.
O a doua parere ar fi ca e un ipocrit, ca vrea doar publicitate, ca de fapt daca chiar vrea sa convinga lumea de o anumita cauza si sa stranga fonduri pentru acea cauza cel mai bine ar fi sa doneze intai el si dupa aia sa solicite altora sa faca aceste gesturi.
Ideile pe care le-am sustinut eu........... dar mai bine nu le spun deloc pentru a nu va influenta in niciun fel. Astept parerile voastre, precum si un vot in dreapta... Chiar sunt curios!
PS. Dintr-o regretabila eroare, in sondaj am reusit sa scriu mizantrop in loc de filantrop. ce sa zic, mai incurc eu termenii astia, ca doar n-oi fi lingvist.. :) Dar voi cititi cum trebuie, da?