28 septembrie 2009

Despre Last.fm

Am descoperit acum cateva zile, probabil mult mai tarziu decat multi dintre voi, un site care se cheama last.fm. Last.fm este un internet radio ca si altele, ceea ce m-a atras insa foarte tare a fost faptul ca au un field de search unde poti sa cauti orice nume de artist, piesa, sau gen muzical, urmand ca, in cazul fericit in care gasesti asa ceva (si, credeti-ma, gaseste cam orice, inclusiv muzica romaneasca), sa iti propuna sa asculti XXX Radio (unde XXX - numele pe care l-ati cautat), asta insemnand ca aveti posibilitatea de a asculta genul ala de muzica, cantat de diverse formatii in acelasi stil. Ati fi surprinsi sa ascultati keane radio, placebo radio, sau parazitii radio.

In orice caz, cu aceasta ocazie am reusit sa ascult o formatie, IAMX, a caror piesa Kiss and Swallow mi-a placut mult, mi s-a parut plina de energie. Ulterior am aflat ca vin in Fratelli in concert joi, 01.10.2009, adica saptamana asta. 

Ce mai este interesant despre last.fm e ca, desi nu sunt si videoclipurile pieselor respective, sunt o gramada de poze la fiecare melodie cu artistul respectiv. De asemenea, dedesubt sunt date si cateva informatii despre trupa respectiva, informatii care vin foarte la indemana mai ales cand aveti de a face cu o formatie de care nu ati mai auzit.

Daca va conving cele 30 piese pe care le puteti asculta gratis pe baza unui cont creat prin email, trebuie sa le dati 3 USD/luna pentru a beneficia de toate functionalitatile siteului. Pe mine m-au convins repede.

Mai stiti si alte siteuri de acest gen, eventual si mai reusite? Am auzit ceva de Yahoo Music, care ar fi free. E mai reusit ca last.fm?