03 martie 2009

Muzica live: Concerte rock in 2009

Sunt un mare amator de concerte, fiind de parere ca muzica buna suna mult mai bine in concert decat pe album. Spre exemplu, am fost la urmatoarele concerte pana acum: REM (Muenchen), Guano Apes (Muenchen), U2 (Dublin), Cure (Madrid), Placebo, Rolling Stones, Leonard Cohen, BestFest 1-2, Metallica, 50 Cent, Snoop Dogg (toate in Bucuresti), Keane (Berlin), Robbie Williams (Budapesta), posibil si altele de care nu imi aduc aminte acum.

De aceea, m-am gandit sa postam aici cat mai multe detalii despre concertele din 2009 ale unor trupe de muzica, evident, dupa gustul fiecaruia. De exemplu, din ce stiu eu, or sa plece in turneu:

- Coldplay

- Placebo (vin si in Romania)

- Depeche Mode (vin si in Romania)

- U2

- Killers (vin si in Romania)

- Rock am Ring/ Rock im Park (Germania)

- Oxygene (Belgia)

si lista probabil poate continua. M-ar interesa teribil un concert James, dar din cate stiu au avut anul trecut si nu am apucat sa ajung, nu stiu daca mai sunt si in 2009 pe undeva prin Europa.

Ce alte concerte de muzica mai exista in 2009 prin Europa? La ce concerte ati dori sa mergeti?