30 mai 2012

Din ciclul: astazi 9, maine 10...

Ok, poate titlul e putin pretentios, dar m-am gandit sa scriu aici diverse situatii din viata de zi cu zi in care mi se pare ca lucrurile se desfasoara contrar logicii si bunului simt sau care, pur si simplu, m-au fascinat prin lipsa totala de normalitate la care au ajuns. Sau chestii pur si simplu funny, care-mi retin atentia uneori. Retineti: majoritatea funny, unele si uneori exagerate for the fun of it..

3. Aseara, de fapt intr-o seara, ca e o povestire care transcende granitele temporale, am vazut pe o canapea dintr-un club o grasa. Da ce zic eu grasa, era ca si cand doua grase si-ar fi unit fortele. Canapeaua insasi ma privea cu lacrimi in ochi si imi sugera sa ii dau foc, ca nu mai suporta chinul. N-am putut s-o incurc. Anyway, implacabil, doamna s-a interferat in discutie intre mine si inca doi prieteni, care mai de care mai isteti si mai expresivi la modul plastic cu privire la posibilitatile de a o utiliza in scopuri cat de cat pozitive. Bineinteles ca intre lacrimi de ras pe baza propunerilor si a flegmelor date de scarba cand gandul o lua prea in serios pe urma vorbelor, o prietena ne-a pus intrebarea, fireasca pe undeva, cu care, probabil, incerca sa ne blocheze: ok, ok, radeti, dar cum ii gasiti pizda lu una ca asta? Selectez cele mai bune doua raspunsuri, prezentate aleatoriu:

- da pe cine intereseaza pizda ei? daca esti atat de neinspirat sau de beat de ajungi la momentul ala penibil, dai si tu intre primele doua pliuri, ca tot aia e.
- nu, coaie, gresit total. Ii dai sa bea mult, de preferinta bere, ca e si mai ieftina si cu efect mai rapid, si astepti sa se pise. In momentul ala, totul devine simplu: o iei pe fir in amonte. 

2. In ultima vreme, pe FB, vad din ce in ce mai des anunturi cu caini si pisici gasite, indemnandu-ne sa le adoptam, ca au nevoie doar de dragoste, cu niste ochi mici si umezi, expresivi, cu niste nume de rezonanta (cum or avea nume, daca au fost gasiti, doar nu s-au prezentat..). Cert e ca tare mi se pare ca face parte din strategia cu voturi/like/share pentru care a inceput o adevarata vanatoare pe FB. Mie nu mi se intampla foarte des sa gasesc pe strada caini si pisici numite fifi si dornice de atentie, care sa strige dupa mine sa le adopt. Asta poate si pentru ca nu merg prea mult pe strada si pentru ca nu prea ii bag in seama, de obicei. Si inca ceva: poate "adopt" e un cuvant prea mare pentru operatia asta, ma gandesc. Poate luat in jurisdictie, in chirie, ar fi mai potrivit..


1. La negoita astia, candideaza toata familia ca primari sau e un nume asa popular in romania? La fiecare 2 strazi imi zambeste cate unul. N-am reusit sa-i numar inca pe toti..