06 mai 2009

Molko

Hmm, nu stiu cu ce sa incep.. Vroiam sa spun cate ceva despre Molko, despre care abia acum am ajuns sa aflu ca este nascut in Belgia, chestie care imi mai ridica un pic respectul pentru natia aia (in afara de Stella Artois), chiar daca cu foarte putin, avand in vedere nivelul scazut la care sunt in imaginatia mea, oricum.. Asa se explica si faptul ca vorbeste fluent limba franceza, melodii ca Protege-moi sau Burger Queen sunand demential in franceza. Am mai aflat despre el, in afara de lucrul bine stiut si anume ca are orientare bisexuala (mai bine zis nu prea are orientare, ca nu stie in ce sens sa se orietenze, ii plac cam toti :)), ca are un copil de 4 ani cu, culmea!, o fata, Helena Berg. Numele copilului, Cody, vine de la un foarte bun prieten mort intr-un accident auto. O singura dilema, la modul umoristic, as avea: daca baiatul asta e bisexual, oare cam ce simte fata aia cu care a facut un copil? Se poate vorbi de gelozie in cazul ei? Daca da, fata de cine, fata de toti si toate? Daca merg pe strada si ochii lui se uita la un alt cuplu, ea oare ce simte? Din ciclul ala feminin: hai, draga, termina, nu te mai uita dupa toate fustele! Aaa, si cred ca nici dupa el nu e foarte ok sa te uiti... :)

In mod evident plin de nerabdare spre data de 8 iunie, data de lansare a noului lor album, Battle for the Sun,tot ratacesc internetul in speranta unor stiri, vesti, ideal chiar piese de pe noul album. Intamplator, in afara de Battle for the Sun, piesa care da titlul albumului, am descoperit o alta, cu siguranta nu de pe noul album, dar nici de pe vreun album cunoscut, cel putin eu nu stiu s-o fi ascultat pe vreun album. Se spune ca ar fi de pe un album Meds B-Sides (piese care nu au vazut luimina tiparului la oficiala, ca sa zic asa) si se cheama Lazarus. Daca aveti idee de pe ce album, coloana sonora, etc este, va astept sa-mi deschideti ochii, mintea, inima, usa la sufragerie, conserva de ton, habar n-am ce altceva...