13 iulie 2010

Filme (Edited 15.08.2010)


M-am gandit eu asa sa fac o lista cu filme, indiferent de gen, care m-au impresionat, mi s-au parut interesante, sau chiar mi-au placut foarte mult. Nu o sa fac o lista cu toate filmele de genul asta pe care le-am vazut, ci doar cu cele care o vor face cu incepere din acest moment. Mi-as dori, daca vreti, nu sa adaugati si voi alte filme impresionante, sunt convins ca sunt enorm de multe, unele le-am vazut, altele cu siguranta nu. Mi-ar placea sa comentati doar daca ati vazut vreunul din lista si sa scrieti nu mai mult de 2-3 randuri despre el, ce v-a impresionat, concluzia pe care ati tras-o, ideea filmului, sau de ce nu v-a impresionat in caz in care nu s-a intamplat. Pentru usurinta comentariilor voastre, o sa le si numerotez. Deci:


7. The Air I Breathe (2007) - Kevin Bacon, Forest Whitaker, Brendan Fraser, Sarah Michelle Gellar, Andy Garcia
- ce cred: movie about luck, faith, choices and most of all about life. Film usor, dar in functie de starea de moment poate fi generator de ganduri, idei, unele chiar pozitive.
6. You Don't Know Jack (2010) - Al Pacino, Al Pacino, Al Pacino...
- ce cred: un film foarte interesant, if not sad pe alocuri, dar care te pune pe ganduri. Sper sa nu va confruntati cu dileme de genul ala in viata reala ever. Worth it! Iar Pacino...
5. Almost Famous (2000) - Kate Hudson, Philip Seymour Hoffman
- ce cred: un film foarte dragut si lung (2h40') despre un adolescent care insoteste o trupa rock in turneu.
- quote: "I'm home. I'm always home. I'm uncool."
4. Balieue 13 (2004) & Banlieue 13 Ultimatum (2009) - Cyril Raffaelli, David Belle
- ce cred: filme frantuzesti de actiune, foarte dinamice, avandu-l in distributie pe David Belle, inventatorul unei discipline numite Parkour, bazata pe miscarea rapida si judecata rapida pentru evitarea obstacolelor. Foarte spectaculos!
3. The Boat that Rocked (2009) - Philip Seymour Hoffman, Kenneth Branagh
- ce cred: este un film superb, o comedie foarte draguta despre puterea muzicii. Rock and Roll!
2. The Guardian (2006) - Kevin Costner, Aston Kutcher 
- ce cred: Aston Kutcher is simply... sweet...
- quote: "nevasta te-a parasit, cel mai bun prieten ti-a murit, esti ca intr-o melodie country. Daca aveai un caine, dadea masina peste el." :))
1. Powder Blue (2009) - Jessica Biel, Ray Liotta,  Forest Whitaker, Patrick Swayze
- ce cred: e nevoie de mai multa dragoste in lume. regretele ulterioare sunt imense...