20 august 2013

Despre relatii inter si intra umane

Si pentru ca lunea nu a fost niciodata un moment prielnic pentru a munci, si nici martea nu ne convinge prea tare, o ardem pseudo-filozofic pe fb, cu ochii pe ceas.
Dialogul de mai jos se intampla nu cu mult timp in urma pe Fb chat. Pentru linistea si impacarea unora dintre voi, am deghizat atat actorii principali, cat si figurantii din dialogul de mai jos. Sper, spre sansa mea, sa nu va regasiti in povestire si, mai mult decat atat, sa nu recunoasteti decat un singur personaj din dialogul de mai jos, oricare ar fi ala. Si nici sa nu va bateti capul prea tare, luati doar partea educationala a dialogului.
N.A. dialogul, replicile si ortografia au fost pastrate cu sfintenie pentru a da o aura de autenticitate conversatiei. Enjoy!

===========
FATA
auzi ma
am si eu o intrebare
BAIATUL
aud ma
FATA
what the fuck am i doing
BAIATUL
scuipa
aa, pardon, tu inghiti
FATA
de las impresia asta de curva?
BAIATUL
sorry, am baut un ceai negru si sunt.. efervescent
FATA
sau ma rog
de una care si o trage cu cine prinde?
BAIATUL
hai ma, glumeam
FATA
nu, stai asa
BAIATUL
aa, asta era intrebarea?
FATA
ca nu e vorba de tine
da
BAIATUL
ok, spunemi intrebarea..
FATA
asta era intrebarea
ca nu inteleg
adica ok, n am nicio problema sa vorbesc despre sex, sa fac glume fara perdea
dar nici macar n am avut momente in care sa ma ling random cu vreunul intr un club
deci chiar nu pricep
BAIATUL
aaa, raspunsul e da, pari genul.
FATA
pai da, dar de ce par?
ca nu s retinuta si nu fac pe mironosita si accept ca mi place sa ma fut?
BAIATUL
adica nu genul care neaparat ar faceo in cluburi cu primul, dar iti place foarte mult, esti genul disperata dupa sex. bine, toate sunteti, dar la tine parca e mai acutizata. si din asta se poate duce usor cu gandul la altceva..
FATA
e mai acuta pentru ca si vorbesc despre asta pe fata, sa nteleg
BAIATUL
nu, nu
eu, de ex, simt asta dupa cum te futi
FATA
bine, tu
atunci unul cu care n am avut nicio tangenta?
BAIATUL
pai eu vb de mine
o fi auzit..
FATA
pana mea
vorbesc de un prieten de-al lui XXX
BAIATUL
pai iata, poate o fi auzit de la XXX..
FATA
cu care am iesit destul de mult
BAIATUL
zic, nu stiu
FATA
gen double dateuri and stuff
stii, n am tolerat niciodata ipocrizia aia de a te lasa rugata sa sugi pula, mai pe romaneste - sau in orice alta situatie legata de sex
nu vad de ce m as preface ca nu mi face placere sa fiu cu barbatul de langa mine in orice ipostaza
am avut o singura experienta - care nu mi-a iesit - in care am vrut si eu un one night stand, a fost stinsa in fasha sa zicem
in rest, am inselat cu fostii in general cand a fost cazul
deci de ce las impresia asta? ca nu cred ca se gaseste vreunul care sa se laude cu "am futut o pe asta ba"
BAIATUL
da ce conteaza? adica de ce te apasa treaba asta?
FATA
ideea mea stramba de dreptate si de corectitudine
ca stii, daca iti zice unul, il injuri si treci mai departe
deja, dupa tine, XXX e al doilea
la al 3lea ar trebui sa ma calugaresc probabil
fac abstractie de aia care nu ma cunosc prea bine si cu care n am interactiuni de nicio natura
stiu pizde disperate, care s-ar fute oricand cu oricine
a fost una care a incercat sa l sarute pe XXX de fata cu mine intr-un bar in venetia
BAIATUL
pai si despre ele se spune acelasi lucru
FATA
si totusi e acceptata de grup
si nu se vorbeste urat despre ea
nu, stiu cazuri concrete, vazute de mine, povesti de-ale lor etc, adica auzite first hand, nu din ce mi am dat eu seama
adica, ce sa zic, aia se dadea la prietenul uneia dintre prietenele ei bune, si nu s-a comentat nimic, nu s a luat nicio masura
in seara aia, l-a luat pe un tip nou in grup si l a futut in baie la hostel, de au auzit o toti
si mie mi se duce buhul aiurea
BAIATUL
hai sa ne intelegem, cel putin in ultimii ani am constatat ca va place pula incredibil de mult, mai mult decat noua pizda. in rest.. e chestie de eleganta cum o faci. tu.. poate si pt ca esti a great fuck si de obicei iti place sa le barfesti pastea.. de acolo se aud dastea.. cred eu..
BAIATUL
totusi, nu cred ca te compari cu alea.. altfel, poate nu mai stateam de vb..
adica si curvele, daca vrei sa vb asa, sunt de mai multe tipuri
o prietena dea noastra din grup, buna prietena... cred cam fututo cam toti. mai putin unu, de care si radem, ca e cel mai fraier. dar dupa ce a intalnit un alt tip, tot dintre noi, sau casatorit, au copil, nam mai zis o vb despre ea.
si pana la urma vorbeam acum de curand si ne dadeam seama ca ea nea futut pe noi, nu noi pe ea..
FATA
:)))
BAIATUL
pana la urma si fututul asta.. e overrated
FATA
ma doare mintea deja
BAIATUL
adica e doar un mod de a te simti bine, daca amandoi sunt de acord. si daca nu au chef mai bine sa bea o vodca. vodca intotdeauna primeaza.
FATA
iti dau exemplu o discutie
BAIATUL
dar eu, da, sincer, am trait cu senzatia si inca o fac, in ciuda dezmintirilor tale, ca orice evadare dea ta din mizeria aia cotidiana o faceai ca sa iti rupi pizda.. si nu team invinuit nicio clipa, chiar mi se pare ca era cel mai destept lucru de facut. in rest aveai tu probleme..
FATA
bine, e interpretabil
BAIATUL
pai este, dar asa interpretez eu
FATA
ca n aveam nevoie de sex, aveam nevoie de apropiere
si atunci normal...
tu, XXX - cu care aveam joia programare sa zicem... adica primul meu prieten
in fine
asa
deci, exemplu de discutie
BAIATUL
da, stiu, de asta si spuneam ca te intelegeam
FATA
eram in curte acu vreo cateva zile mai toti vecinii
BAIATUL
si daca tot eram apropiati, doar nu era sa nu ne futem.. ce oameni normali ar fi facut asta? :))))
FATA
vecina de la etajul 1 are pat de fier forjat
BAIATUL
in ce curte?
FATA
la mine acasa, aici
BAIATUL
aha
.............. (cenzura)
FATA
asa, faceam misto cu XXX ca vreau si eu de mult pat de fier forjat pentru bondage
fara sa dam cuvintele exacte, na, ziceam mai discret
BAIATUL
btw, de la discutia anterioara, tu chiar ai fi a great fuck daca nai fi asa pe fuga. poate nici nu esti generally, dar eu doar asa team prins.
FATA
si i-am luat pe vecinii de la 1 la misto ca se cam distreaza
BAIATUL
asa
FATA
nu prea mai sunt pe fuga
in fine
la care lor le pica fata un pic, ea tace, el : "n are farmec fara sa umble mainile ei asa pe tine"
"si oricum, ce sens ar avea, ca e voluntar legatul, deci daca sta, care ar fi rostul?"
XXX se caca pe el de ras
XXX la fel
eu m am abtinut
bai stii ce judgemental erau? la adresa mea?
de unde XXX, na, e singura
XXX e barbat ar avea o scuza
si eu pic de gica prostu
BAIATUL
pai de ce nu? e atributul oamenilor inteligenti, judeca. nu totdeauna corect, dar au tendinta so faca..
asta doar pt cati pasa
FATA
cacat, sunt tineri, sunt de o varsta cu mine
BAIATUL
adica nu chiar asa tineri
FATA
ar trebui sa fie un pic mai destupati
middle aged sa zicem
BAIATUL
pai poate chiar nu le surade ideea de bondage
personal, si mie mi se pare cam bullshit. adica poate o data o fi fun, dar in rest.. mi se pare overrated
FATA
n am nici cea mai mica problema cu chestia asta
nici mie nu mi surad multe, dar nu judec
ca nu e treaba mea si nu mi impune nimeni nimic
BAIATUL
bine, tot nam inteles cum ai ajuns la concluzia ca te judeca dupa ce au zis ca lor nu li se pare ok bondage
FATA
niste comentarii mai discrete
BAIATUL
si btw, de judecat judeci. toti o facem. aa,ca nu spui in ideea ca vrei sa salvezi o aparenta de toleranta, ok, dar judeci in tine. si tot ceea ce e diferit de tine ti se pare ciudat, aberant sau dea dreptul stupid
FATA
e prea lung sa ti povestesc tot
BAIATUL
ok, whatever
FATA
da
am vrut sa completez cu asta
ai dreptate
gandurile sunt acolo, nu ma manifest
corect
oricum efectul e altul
BAIATUL
asa facem toti
toleranta consta in a ne abtine de la a spune, nu de la a judeca
FATA
XXX tine distanta, ceea ce inante nu facea
BAIATUL
sau de la a bea atat de mult incat chiar sa nu ne mai pese
FATA
iar barba-su ma masoara din cap pana in picioare de cate ori ma vede
BAIATUL
pana intre picioare
FATA
sau asa
BAIATUL
e ca in orice grup de mamifere, cand ceva se schimba, se schimba si polii de putere sau pur si simplu balansul si atunci intervine nesiguranta
si de aici precautia
eu am simtit ceva de genul asta, chiar daca nu in directia sexuala, in germania, cand am ajuns acolo 14 zapaciti, rupti de lume si neam creat propriul ecosistem
FATA
ma rog, nu stiu, XXX e super frumoasa si buna in draci... adica nu exista grad de comparatie intre mine si ea...
BAIATUL
nai idee..
evident ca exista. ea e a lui, tu (inca) nu
niciodata nai inselat pe cineva cu altcineva mai urat sau mai prost pt ca pur si simplu e altfel?
FATA
nu prea
femeile au alte prioritati
de exemplu, eu n am avut niciodata o problema cu prezenta lui XXX langa XXX
BAIATUL
eu am inselato pe XXX, care mi se pare absolutul in materie de frumusete pentru mine. cu una mica si cu curu mare. de ce? pt ca era altceva si pt ca mai bine futi 2 femei cate o data decat pe aceeasi de 2 ori.

asta tine de cat de sigura esti tu pe el. si la cum il vad, nici nai avea cum sa nu fii. doar e al tau, il cresti, vb aia
peste vreo 2-3 ani o sa il duci la scoala. atunci ar trebui sa incepi sati faci griji :)
FATA
e cam mare sa se schimbe radical
poate ca se plictiseste de mine si m ar insela
BAIATUL
nu radical, dar suficient cat sa nu mai fii asa sigura pe el
FATA
dar nu la modul curent si nici n as afla probabil
BAIATUL
apropo, ma arde rau de tot sa pun discutia asta pe blog, mi se pare foarte interesanta. numai ca ar plange foarte multa lume, yourself included, chiar daca nas da nume..
poate nu afli, dar poate simti
FATA
pune o daca vrei, dar, te rog eu, fara nume sau alte detalii din care sa se intelegea ce si cum
inteleaga
i have to deal with enough shit as it is
BAIATUL
da, singura chestie e ca trebuie sa stau sa ma gandesc la toate variantele si personajele implicate ca sa vad, in afara de nume, ce mai trebuie scos.
FATA
ai tot timpul
BAIATUL
o sa vad.. in fine, rezumand, in ziua de azi sa fii o curva sau doar perceputa ca o curva e o calitate, nu un defect.
FATA
e un defect atunci cand incep sa se auda clasificari intr un mediu in care nu ti doresti asta
ca lumea e mica
BAIATUL
si credema, ca si eu mai vb de femei etc. nu totdeauna, de fapt in majoritatea timpului barbatii le zic curve la alea pe care nu leau futut.. de fapt stii asta
pai sunt 2 alternative aici:
FATA
nu le-au futut sau nu le-au mai prins cand au avut ei chef
BAIATUL
1. stii ca esti cu musca pe caciula si atunci te deranjeaza, caz in care esti de vina ca ai facut acele lucruri
2. stii ca nu esti ceea ce se aude, caz in care nuti pasa. daca iti pasa, e vina ta.
fa tu un calcul unde e problema..
FATA
daca s-ar auzi ceva concret ar merge combatut si nu e cazul
ma gandesc la parintii lui XXX
BAIATUL
zici tu ca mai exista si varianta 3?
FATA
la rude, la d-astea
BAIATUL
da ce treaba ai cu ei?!?
iarasi, e vb de incredere si responsabilitate
daca parintii lui au mai multa incredere in ce aud de la vecini/altii decat in propriul baiat, iar e problema lor
FATA
corect
BAIATUL
daca el, la fel, crede mai mult in ce aude decat in tine, inseamna ca nu te cunoaste, no so faca si.. hes not the one!
FATA
a, chiar
short story
BAIATUL
o dam can alea lame de pe blogu lu laba ala, otrava, sau cum ii zice
FATA
eram in clasa a 11a, combinata cu XXX din clasa a9a
fara calcat stramb, fara nimic, fara bautura, cluburi sau alte porcarii
BAIATUL
adica nu era el clasa a 9a, ci de atunci erati combinati, inteleg.
si acum recuperezi, nu?
FATA
vine una la mine in clasa, ea fiind dintr-un alt liceu
intreaba cine e cutare, s-a intamplat sa fiu acolo, i am zis eu
ma scoate din clasa sa vorbim
si ghici ce ma intreaba
"am auzit ca esti lesbiana, e adevarat?"
bah da-te-n mortii ma-tii, de unde ai auzit?
nu stiu, am auzit si eu, asa se spune
bai deci eram cu baiatul asta non stop, intelegi, non stop
BAIATUL
pai e doar o intrebare..
FATA
era vorba de "am auzit ca"
BAIATUL
Ce voiai sa zica, ca spera din tot sufletul? Si ca a auzit la ea in gand in baie acasa?
FATA
cel mai probabil, dar cum o fi auzit tocmai de mine, nu stiu
ca nici nu ma cunostea
BAIATUL
adevarui ca atunci in club a mi sa parut ca erai foarte frumoasa. genul ala asa frumoasa ca era pacat ca nu esti si lesbiana, ca sa fii desavarsita.
bine, plangeai, dar si asta adauga spice.. :))
FATA
erai foarte beat, de-aia
:0
a, ghici ce-mi trimite XXX pe whatsapp
BAIATUL
flori?
carnetul meu de conducere?
FATA

acum ca ne am lamurit ca sunt curva oricum as da o si ca ar trebui sa ma doara in pix
BAIATUL
eee, vezi? ai inteles ce trebuie. doar ca a fost nevoie de toata discutia asta ca sa ajungi la concluzia asta. daca tio ziceam sec din prima fraza, nu ajungeai aici. :))
==========
PS. Cucuta, ia-o p-asta de aici vis-a-vis de postarile emo-lame-sentimentale pe blog...