24 ianuarie 2010

2010 - Te saluta cine trece!



Bineinteles ca titlul este o parafraza a unui refren destul de clasic, chiar replica de film, daca nu ma insel. Si cum la romani (la mine cel putin), cele 2 activitati coincid de mult prea multe ori, hence titlul...


Anyway, in primul rand o urare: hai sa va traiti care cui va doriti si s-o ducem si anu asta, ca simt eu ca dupa 2010 restul devine rutina si merge de la sine.


Cu jena si scuzele de rigoare ca n-am mai scris nimic (n-a picurat in izvorul creatiei, ce sa-i faci), revin cu o idee, banala la origine, dar care, sper eu, s-ar putea dovedi eficienta prin urmarile ei, dac-ar exista (ele, urmarile). Si anume, ce va doriti pentru anul asta si cam ce faceti in sensul asta? Sper sa nu vin cu intrebarea prea tarziu si sa va fi epuizat stocul de dorinte si indeplinirea lor aferenta.. Si chiar daca da, scrieti-le si treceti-le un X in dreptul lor sa stiu sa va trec in caiet cu planul facut.


Si ca sa incep, ca un bun cetatean, cu exemplul propriu, eu mi-as dori sa imi fac operatie de varice si un tatuaj. E tot ce mi-a putut fute mintea pentru anul asta. Asa cum anul trecut mi-am dorit sa invat o limba straina si am fost la spaniola 3 luni (radeti voi, dar decat nimic tot e ceva...), anul asta tre sa ma operez de varice (bine, trebuia s-o fac de prin facultate) si am zis ca daca ma operez de varice, o sa imi fac si un tatuaj. Cu ce, unde, nu stiu, nu ma intrebati, sa ajung eu acolo. Eventual dati sugestii decat sa carcotiti. Ar mai fi asa, ceva: sa fac un curs de antrenor de baschet, dar asta e un obiectiv secundar, pot sa ma iert daca nu mi se indeplineste. Cred ca imi propun mai multe ca sa-mi sporesc sansele de a realiza un procentaj cat de cat...


Ideea pt care va intreb este ca, peste un an, cand tot aici vom fi, sa ne uitam in spate si sa ne hahaim unii de altii cu nerealizarile noastre. Tineti pariul?
PS. Nu va intrebati ce e poza aia, pur si simplu n-am stiut ce poza sa pun, dar stiam ca vreau sa pun o poza ca da mai bine..